Directeur
TradeIdee

Biografie

Al ruim twee decennia is Geert-Jan een begrip voor beleggend Nederland. Aan de hand van zijn aanpak, gebaseerd op Technische Analyse, informeert hij sinds 1995 zowel particuliere en institutionele beleggers over de stand van zaken. Na een omzwerving langs partijen als ABNAMRO, Generale Bank, MeesPierson en Rabobank informeert Geert-Jan sinds 2009 vanuit zijn eigen bedrijf TradeIdee. Geert-Jan is een veel gevraagd spreker. Actualiteit met een vleugje humor.

Online masterclass | 10.00 uur

Tips, Trucs en TA.

In deze masterclass zal Geert-Jan Nikken (TradeIdee) zijn unieke handelsstrategie delen. Deze bestaat uit twee indicatoren, te weten Wolk en RSI. Aan de hand van vele voorbeelden laat hij de kracht van deze combinatie zien. Maar er is meer! De masterclass sluit af met twee concrete actuele voorbeelden uitgewerkt in beursproducten van Société Générale. Theorie en Praktijk vallen in deze masterclass naadloos samen. Oftewel: Put your Money where your Mouth is!

Deze masterclass wordt mogelijk gemaakt door Société Générale, uitgever van beursproducten zoals Warrants, Factors en Rendement Certificaten. Deze beursproducten worden genoteerd op de beurs van Euronext en kunnen via verschillende Nederlandse banken en brokers verhandeld worden. Deze producten zijn bedoeld voor de actieve doe-het-zelf-belegger die een visie heeft op de markt. Ontdek nu het volledige aanbod beleggingsproducten aangeboden door Société Générale viawww.sgbeurs.nl

Beleggen brengt risico’s met zich mee, u kunt uw inleg verliezen. Deze producten kwalificeren als complexe producten en zijn bedoeld voor ervaren beleggers. De aanschaf van een financieel instrument kan een risico met zich meebrengen. Wij raden u daarom ten zeerste aan om de volledige productinformatie te lezen zoals opgenomen in de voorgeschreven documenten, zoals het prospectus of het essentiële informatiedocument. Deze documenten zijn terug te vinden via de website www.sgbeurs.nl op de productpagina van elk uitgegeven beursproduct onder “Documentatie”. De goedkeuring van het prospectus kan niet worden beschouwd als aanprijzing van de effecten. U staat op het punt een product te kopen dat niet eenvoudig en misschien moeilijk te begrijpen is. Reclame: dit is een commerciële uiting.

.